دنیای مولتی روتورها

معرفی کوادکوپتر مویک مینی

مویک مینی

معرفی کوادکوپتر مویک مینی

مویک مینی جدیدترین کمپانی بزرگ dji است که به سبک ترین پهپاد در بازار شناخته شده است. این کوادکوپتر 249 گرم وزن و 30دقیقه مداومت پروازی دارد. با توجه به قیمت پایین و ویژگی های شگفت انگیزی که دارد همه میتوانند به سادگی با این کوادکوپتر پرواز کنند.

معرفی مویک مینی

محتویات درون جعبه مویک مینی

این کوادکوپتر نیز مانند بقیه محصولات DJI دارای دو نوع بسته بندی، پک استاندارد و پک کمبو است که در جدول زیر لوازم داخل جعبه را مشاهده میکنید.

معرفی مویک مینی

امکانات و ویژگی های کوادکوپتر mavic mini

اشتراک گذاری سریع در شبکه های اجتماعی

برای پرواز با کوادکوپتر مویک مینی از برنامه DJI Fly که مختص این کوادکوپتر است استفاده میکنیم. این برنامه رابط کاربری آسانی دارد و به راحتی میتوان به صورت حرفه ای تصویربرداری کرد علاوه براین برنامه دارای قالب های عکاسی پیش فرضی است که با استفاده از آن میتوان بهترین تصاویر را ایجاد کرد. همچنین میتوانید به سرعت تمام تصاویر گرفته شده را ویراش کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتگرام بگذارید.

معرفی مویک مینی

دوربین کوادکوپتر مویک مینی

دوربین این کوادکوپتر 12 مگاپیکسل و امکان تصویربرداری Quad HD را با کیفیت 2.7k در اختیار کاربران خود قرار میدهد. علاوه براین دارای گیمبال 3 محوره ای است که میتوانید تصاویری شفاف با کمترین لرزش را ثبت کنید.

معرفی مویک مینی

حالت های پروازی

کوادکوپتر مویک مینی دارای حالت های پروازی مختلفی مانند: Drone , Circle , Helix , Rocket است که به کاربران این امکان را میدهد که به صورت حرفه ای تصویربرداری کنند.

قیمت کوادکوپترمویک مینی

قیمت کوادکوپتر مویک مینی حدودا 500 دلار است و با توجه به این قیمت بیشتر کسانی که علاقه به تصویربرداری هوایی دارند میتوانند این کواد را خریداری کرده و پروازی ایمن و هوشمند را تجربه کنند.

برای خرید کوادکوپتر مویک مینی با کمترین قیمت میتوانید به نمایندگی DJI (مجموعه پرومک) مراجعه کرده و بعد از مشاوره محصول خود را خریداری کنید.

مطالب مرتبط

2 نظر در “معرفی کوادکوپتر مویک مینی

  1. محمد گفت:

    سلام
    أیًا این محصول را دارید ؟
    قیمت ان چند است ؟ به تومان البته و تحویل تهران

    1. آرین سمیعی گفت:

      سلام، لطفا با دفتر مرکزی ما تماس حاصل بفرمایید و از آخرین قیمت و موجودی این محصول با خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *