دسته بندی نشده

سمپاش T20 نوآوری جدید در صنعت کشاورزی

سمپاش T20

پهپاد سمپاش T20 نوآوری جدید و خلاقانه کمپانی DJI در صنعت کشاورزی

سمپاش T20

سمپاشی دقیق و ایمن زمین های کشاورزی شما…

کمپانی DJI رهبر جهانی در فناوری هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین. با آخرین پهپاد کشاورزی خود ، DJI AGRAS T20 ، دوباره کشاورزی را متحول می کند. این پهپاد پایدار ، با کارایی بالا و هوشمند با پاشش کشاورزی ویژگی های. چشمگیری را در یک طراحی ماژولار و قابل حمل قرار می دهد. و آن را برای کشاورزانی که آماده استفاده از بینش های دیجیتالی و فناوری اسپری خودکار در عملیات خود هستند در دسترس و مقیاس پذیر می کند.

سمپاش T20 برای کار در پیچیده ترین محیط ها و زمین های مختلف کشاورزی. از برنامه ریزی آسان پروازهای خودران. و رادارهای تشخیص زمین ، گرفته تا زمان طولانی پرواز ، ظرفیت بار زیاد و گزینه های برق خارج از شبکه . بهینه شده است. سمپاش T20 در حال حاضر برای پیش خرید در کشورها و مناطق انتخاب شده در دسترس است.

سیستم پاشش ارتقا یافته برای افزایش دقت و کارایی سمپاش T20

سمپاش T20 می تواند حداکثر 20 کیلوگرم بار را حمل کند. و طرح نازل ها بهینه شده است تا 20 درصد بهبود در یکنواختی قطرات اسپری و عرض موثر اسپری 7 متر حاصل شود. هلی شات DJI AGRAS t20 مجهز به 8 نازل و پمپ های حجم بالا است که می تواند تا 6 لیتر در دقیقه اسپری کند. یک میدان باد بسیار بهینه ، قطرات ایده آل از نظر اندازه و قوام تولید می کند. با طراحی جدید جریان سنج الکترومغناطیسی 4 کاناله ، می تواند چهار شیلنگ را به صورت جداگانه کنترل و کنترل کند. و از میزان جریان کارآمد برای هر نازل اطمینان حاصل کند.

سمپاش پیشرفته تی20

طراحی بادوام با ویژگی های ایمنی پیشرفته تی20

سمپاش تی20 مجهز به سیستم رادار دیجیتال همه کاره است که قادر است. موانع را از تمام جهات افقی تشخیص دهد. همچنین می تواند هنگام پرواز بر روی زمین های مختلف به طور خودکار موانع را دور بزند. و سطح ایمنی بالایی را تضمین کند. با استفاده از این سیستم راداری ، AGRAS T20 می تواند به دلیل مقاومت قوی در برابر گرد و غبار و آب به دلیل داشتن. رتبه IP67 چشمگیر ، با برخی از محیط های چالش برانگیز سازگار شود. dji AGRAS T20 همچنین می تواند هنگام تمیز کردن بدنه هواپیما با آب در برابر پاشش مقاوم باشد.

تی بیست

علاوه بر این ، سمپاشt20 کاربران را قادر می سازد تا پارامترهای پرواز و عملکرد را به راحتی تنظیم کنند. با سیستم موقعیت یابی RTK در سطح سانتی متر و دانگل های RTK ، ضبط ایستگاه بین راه سانتیمتر فعال می شود. عملیات را تا حد زیادی تقویت می کند و از پاشش دقیق اطمینان حاصل می کند. همچنین دارای یک دوربین FPV زمان واقعی و دو نورافکن می باشد. که حتی در هنگام نور کم نیز نمایی زنده از کاربران ارائه می دهد.

قابلیت حمل بهتر ، کارکرد آسان

با طراحی ماژولار قوی ، سم پاش T20 در عرض چند ثانیه تا می شود و باز می شود. و باعث می شود از سایر پهپادهای کشاورزی قابل حمل تر باشد. مخزن اسپری و باتری هر دو قابل تعویض هستند ، زمان خرابی را کاهش داده و گردش کار را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. با تشکر از برنامه نویسی جدید DJI AGRAS Smart Controller 2.0 و برنامه DJI AGRAS ، رابط کاربری به راحتی اجرا می شود و فوق العاده بصری است. علاوه بر این ، کنترلر هوشمند دارای یک صفحه نمایش فوق العاده 5.5 اینچی است. که حتی در زیر نور مستقیم خورشید قابل خواندن است. همچنین از بسته های باتری خارجی پشتیبانی می کند و می تواند دو برابر دیگر کنترل از راه دور دوام بیاورد. که برای بارهای طولانی و سنگین مناسب است.

سمپاش پیشرفته تی بیست

راه حل جامع کشاورزی

بوسیله سمپاش T20 با مجموعه ای جامع از راه حل های کشاورزی DJI. فعالیت در زمین های کشاورزی وسیع ، باغات ، یا مراتع ، بسیار آسان شده است. بسته های راه حل کشاورزی DJI برای نظارت بر سلامت محصول و ایجاد روش های متغیر درمان طراحی شده اند. با استفاده از P4 Multispectral ، اپراتورها می توانند مناطق مورد نظر را اسکن کرده و نمودارهای چند طیفی ایجاد کنند. که بینش قابل ملاحظه ای در مورد سلامت محصول ارائه می دهد و به تدوین نقشه های سمپاشی و کاشت متغیر کمک می کند.

به لطف راه حل برنامه ریزی مسیر پرواز سه بعدی ، حرکت در مناطق چالش برانگیز اکنون یکی از مسائل گذشته است. با استفاده از Phantom 4 RTK ، اپراتورها می توانند مناطق مورد نظر را اسکن و نقشه برداری کرده و شناسایی همه جنبه های میدان را آسان تر کنند. در حالت Orchard 3.0 ، مسیرهای پرواز سه بعدی را می توان بر اساس اشکال هر درخت پس از مشخص شدن آنها ایجاد کرد. پس از آن ، کاربران می توانند با DJI AGRAS T20 خود سم پاشی کارآمد انجام دهند.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول با نمایندگی رسمی DJI در تهران، شرکت پرومک تماس بگیرید

شماره تلفن : ۸۸۵۱۲۵۳۲-۰۲۱

با ما بهترین ها را تجربه کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *